login
Inicia sessió

register
Registra't

agenciaseo.flog.cat

El Social Media Marketing i per què fer-ho

El màrqueting en els últims temps ha patit una transformació ben important, a causa de que va deixar de fer-se exclusivament a través de mitjans impresos i visuals per dur-se a terme a la xarxa més gran i de més abast del moment, com ho és l'Internet. Des que es va iniciar el treball de màrqueting en línia són moltes les estratègies que s'han dissenyat per ser sempre competitiu en aquesta xarxa tan gran, i una de les més actuals és el disseny d'estratègies de mercat en xarxes socials, millor conegut com Social Media Marketing . Avui parlarem dels principals motius que fan d'aquesta eina una opció tan cridanera.

En primer lloc el treball de màrqueting d'aquest tipus en la majoria dels casos genera major quantitat d'avantatges que de desavantatges, a causa de la practicitat que els ofereix als professionals del màrqueting i les opcions disponibles que es tenen en l'actualitat.

El Social Media Marketing i per què fer-ho

En primer lloc, fer Social Media Marketing, permet a les companyies estar més connectats amb els seus clients i amb els futurs clients. La interacció amb l'usuari és un dels punts clau d'avui en dia, ja que d'ells directament ve donada l'acceptació o no d'un producte. És a dir, no cal esperar per resultats d'anàlisi futurs per saber què pensen els teus clients del producte o de la marca que s'ofereix, sinó per contra, es compta amb l'oportunitat de saber en temps real la percepció d'aquests clients.

Una altra de les raons principals és que aquesta alternativa no requereix d'un impacte econòmic tan alt, és a dir, la inversió inicial que sebe fer és baixa. El màrqueting digital és molt més econòmic que les eines amb les que anteriorment es treballava el mercadeig. Quan es tracta de nous projectes en general la major part de la inversió es realitza en el producte i no en la publicitat, per la qual cosa cal tenir alternatives que donin bons resultats a un menor cost.

Una altra de les raons per les quals s'ha de fer Social Media Marketing, és que en l'actualitat és una de les eines més viables per donar poder a qualsevol marca, independentment si es tracta d'una marca personal o una marca comercial, augmentant directament la visualització i acceptació que es té en l'internet.

La veritat és que aquesta eina s'ha calat molt bé i es considera que seguirà romanent per molt més temps dins de les més usades.

https://www.seowebconsultora.es/

Comentaris (0)28-08-2018 16:33:49

Estratègia SEO: Tàctiques essencials per a aquest 2018

Estratègia SEO: Tàctiques essencials per a aquest 2018

S'ha de tenir en compte per a l'estratègia SEO a l'optimització d'un lloc web per als motors de cerca que no és la solució final per augmentar el trànsit del seu lloc web. Pel que s'ha de prendre en compte estratègies de confiança, per millorar els factors interns com externs del lloc web. Hem de considerar que l'optimització implica certs coneixements de programació web combinats amb l'escriptura, la marca, la comercialització i altres habilitats per a d'aquesta manera classificar competitivament en els resultats de les consultes de cerca.

Desenvolupar claus per estratègia SEO

Fixar els enllaços trencats

En tenir els enllaços trencats, els motors de cerca es poden mostrar com un lloc poc accessible, per la qual cosa s'ha d'assegurar que tots els vincles interns i externs estiguin sans. Per mitjà de Screaming Frog SEO Spider podràs comprovar si hi ha enllaços trencats.

Ensumar codi innecessari segons un seo barcelona

Si tens un lloc amb excés de codi, portarà com a conseqüència que els motors de cerca es triguin més a rastrejar el teu lloc. Quan el codi és lleuger, contribueix al fet que el temps de la pàgina de càrrega sigui més ràpid i per tant tindrà una millor estratègia SEO.

Corregeix qualsevol error en el teu codi

Si tens errors en el teu codi, això farà que els motors de cerca triguin una mica a rastrejar el teu lloc. Igual que si tens molts errors, això pot significar que el teu lloc està mal atès. Així mateix, depenent de la mida que tingui el teu lloc et pots prendre el temps per corregir-los.

Expliqui una història amb la seva estructura d'enllaç interna

En llegir els ancoratges de forma consecutiva s'ha de tenir una idea clara del tema del seu lloc. Al seu torn, quan aquest creant les àncores és recomanable fer una història d'ancoratge pròpia. Enllaç seves publicacions recents a les publicacions més antigues.

Participar en llocs de preguntes i respostes

Aquesta estratègies SEO, consisteix a redactar una resposta ben escrita per a una pregunta, és important que sigui una pregunta amb poques respostes. D'aquesta manera es donarà la millor resposta possible, i es podrà incloure enllaços al seu lloc quan sigui rellevant.

utilitzar infografies

Per aconseguir l'efecte de la teva infografia és necessari un gran disseny i n gran contingut. Igualment, s'acobla el teu infografia pel mínim amb 2000 paraules de contingut amb alta qualitat.

Considera fer vídeos

S'ha demostrat que els vídeos representen el 62% de totes les cerques de Google. És fàcil obtenir un vídeo per classificar a la primera pàgina de Google que en un lloc.

Comentaris (0)25-08-2018 12:13:18

SEO per metas

Reduir el temps que es tarda en escriure metadescripcions per a grans webs segons un consultor seo freelance

El procés d'escriure metadescripcions probablement es millorarà utilitzant tècniques d'aprenentatge automàtic, però alhora, el col·laborador Paul Shapiro comparteix formes de semi-automatitzar les meves descripcions d'escriptura.

A vegades, millorar la presència d'un lloc web a través de l'optimització de motors de cerca (SEO) és molt senzill, i altres no.

En el cas de llocs web grans, les millors bases de SEO poden ser un gran dolor de cap. Si alguna vegada ha optimitzat un lloc web gran, sap que pot ser propensos a una gran quantitat de problemes de SEO que tendeixen a caure en un dels dos segments, SEO tècnic tradicional o problemes d'escala.

Podríem passar molt temps parlant de cada un, però per a aquest article, m'agradaria tocar una solució per a un problema particular d'escala: tenir que escriure retroactivamente moltes meta descripcions de la pàgina web.

Ho sé, no és un tema que sembla atractiu, però les metadades són extremadament importants per al SEO. Juntament amb les etiquetes de títol, representem la nostra pròpia versió del text publicitari, especialment perquè no afecten la rellevància del resultat de la consulta. Siempre que Google no oblidi aquest petit fragment de text, representa la nostra oportunitat de capturar l'intenció del cercador i influir en la taxa de clics.

En un món ideal, el professional de SEO un càrrec actuaria com redactor. Tenint una sòlida comprensió del negoci, l'audiència i l'intenció de cerca, elaborarien manualment un text òptim i persuasiu. Per a llocs web petits, això és molt factible. Per a llocs web més grans amb milles de pàgines, això es converteix en una impossibilitat. Amb tota probabilitat, fins i tot una gran empresa mai tindrà prou recursos per canviar cada descripció meta a mà.

Llavors, què és un SEO per fer? És la única solució per contractar més escriptors?

Solucions típiques

Per a alguns llocs web, especialment els llocs web on moltes d'aquestes pàgines segueixen la mateixa plantilla de pàgina, pot tenir sentit utilitzar la mateixa lògica i també utilitzar metadescripcions de plantilles.

Per descomptat, això depèn de l'estructura de la base de dades, les restriccions del sistema de gestió de contingut (CMS) i els recursos de desenvolupament, però segueix sent una excel·lent solució si és possible.

Té una web de comerç electrònic amb moltes pàgines de productes? Prova alguna cosa com:

Compreu {nom del producte} des de Nom de la botiga avui. {breve descripció del producte}

És aquesta una descripció ideal? Probablement no, però és millor deixar que Google inseriu automàticament els paràgrafs de text o peu de pàgina aleatoris i irrelevants que perceben com a representatius.

La creació de plantilles no és una opció per a la vostra empresa? La realitat és que, si no proporciona una descripció, Google farà el treball pesat i mostrarà un fragment de totes maneres. Unes vegades escriu una metadescripció personalitzada, i Google les reescriu de totes maneres. Pot ser que no sigui perfecte, però els fragments generats automàticament funcionen bé a vegades. Considera executar una prova per veure.

Si tot això no funciona per a tu, i realment no es pot contractar un exèrcit de redactors, llavors crec que hauria de considerar una altra solució: la semiautomatización.

Semiautomatització

Què passa si podem fer que les màquines escriviu metadescripcions per a nosaltres? Això seria bastant radical.

Recordo haver intentat diversos serveis en el passat que van intentar reduir els articles de notícies per resumir el text de resum i vaig pensar que podria ser alguna cosa que podríem aprofitar per a la creació de metadescripcions. Vaig jugar amb diverses biblioteques i serveis i aviat em vaig adonar que els resultats no eren del tot desitjables.

No obstant això, tampoc no van ser totalment inútils.

A vegades, l'algoritme de resum de text d'aquests serveis ingressava una pàgina i extreia un fragment molt útil que es traduïa molt bé en una meta descripció o anunci de la publicació per a AdWords.

En altres ocasions, el que es va treure era una nul·litat absoluta, definitivament no era millor que el desgavell que produiria Google si omitéssim tota la meta descripció i deixéssim Google en els seus propis dispositius. Però ocasionalment, quan es va usar com a base per escriure metadescripcions personalitzades i es va utilitzar com un procés de estalvi de temps, van demostrar ser mitjans decents.

seo barcelona

Comentaris (0)19-06-2018 14:14:32

Pàgines: 12  <>