login
Inicia sessió

register
Registra't

agenciaseo.flog.cat

Adword

Un dels principals objectius de les empreses amb el màrqueting en línia és cridar l'atenció dels usuaris, que aquest es recordi de tu, que triï el teu producte abans que el de la competència. Mediaclick, agència de màrqueting en línia a Barcelona, ​​ha assistit aquesta setmana a unes jornades de Google Adwords on es va fer incapie en les tendències en línia actuals que estan donant molt bons resultats de conversió a les empreses, com la publicitat en dispositius mòbils i el Remarketing, especialment enfocat a fidelitzar el client, l'e-commerce i el Cross Selling.

Dispositius mòbils, el futur. Espanya és el país d'Europa on està més estès l'ús de Smartphones, un total del 44% de la població (2012), i s'estima que el 2012 el trànsit web a través d'aquests dispositius superarà el trànsit via ordinador, una dada molt interessant i que ha de motivar a les empreses a la conquesta del mercat mòbil.

Un altre dels punts interessants van ser les funcionalitats de Google+, pensades especialment per a la interacció de l'empresa amb el client, creant un feedback directe i molt personal que s'aconsegueix amb els Hangups (quedades en fins a 9 persones), i la importància d'usar el +1 per aconseguir millor posicionament natural a google.

seo barcelona- agencia seo

Comentaris (0)31-10-2018 17:33:55

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: