login
Inicia sessió

register
Registra't

agenciaseo.flog.cat

Busca un posicionament a Google amb una estratègia SEO

Busca un posicionament a Google amb una estratègia SEO

Si vols ser més visitat a la web, el primer que has de tenir és una bona estratègia SEO a la mà. Si no saps què és això, tens només dues opcions: seguir llegint o contractar un expert SEO que faci la feina. Però la meva recomanació seria, segueix llegint i aprèn una mica sobre com una estratègia SEO pot generar un posicionament a Google.

Una pàgina web ha de ser visitada constantment pels usuaris, tant els que busquen específicament el que ofereixes, com els que volen aprendre o conèixer del tema, genèricament. Per a això has contemplar un bon contingut, el qual ha d'estar sincronitzat amb les tendències dels visitants. Com veus, l'estratègia inicial ha de ser conèixer la teva audiència objectiu.

El treball de recerca o aixecament del mateix, ha d'anar de la mà amb el que es vol aconseguir. Un públic es considera objectiu, quan en aixecar la informació, els resultats ens diuen que el que ofereixes com a marca, producte o servei, a aquest públic li va encantar.

El posicionament a Google és l'opció ideal si desitges arribar a més persones en un mateix instant de temps. A internet hi ha més de mil milions de pàgines, si utilitzem les estadístiques, podem inferir que l'1% d'aquest univers mostra el mateix que tu. És a dir, que cent mil pàgines web són els teus propera competidors. Per sobresortir davant seu, davant Google i els usuaris, has de crear estratègia SEO adequades al context ia les tendències.

Google és el cercador més utilitzat: hauries aparèixer en el!

Els teus clients utilitzen a Google com a motor de cerca predilecte al mercat. Tant per ordinadors, tablet i dispsotiivos mòbils, aquest gegant de les recerques ofereix els millors recursos per trobar el que les persones busquen. Fins i tot tu, fas servir més Google que qualsevol altre cercador. Centra't en això.

El posicionament a Google ha de ser considera primordial per tui, com a propietari del negoci en línia, i per l'expert SEO. Tots dos han de treballar en conjunt, permetent així que cada estratègia SEO es compleixi fidelment. No és un tema aïllat la relació client i expert SEO, han de treballar units perquè cada acció positiva o negativa, generi la seva ràpida solució.

L'estratègia SEO ha d'anar enfocada a satisfer les necessitats dels usuaris. Recorda que Google només interpreta el comportament d'ells en el teu lloc web. Una altra forma de fer-te notar és amb les meta-description. Aquestes eines permeten descriure't davant els motors de cerca, permetent-los a ells poder identificar que fas, qui et desenvolupament, que ofereixes; i al seu torn situar-te en línies possibles de visualització en funció a les recerques que realitzen els usuaris.

A més d'això, Google ofereix una sèrie d'eines complementàries al SEO. Són sistemes que t'ajudaran a situar-te millor dins de les llistes de cerca. Podràs situar els teus productes en espais especialitzats, creats i dissenyats per Google perquè els seus clients puguin llegar millor als seus usuaris. Com veus Google pot ser un gran aliat, considera això en la teva pròxima estratègia SEO.

posicionamiento web barcelona

Comentaris (0)25-10-2018 14:09:02

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: