login
Inicia sessió

register
Registra't

agenciaseo.flog.cat

L'estratègia CRO és la clau

L'estratègia CRO és la clau

Per començar, l'estratègia és una planificació d'una cosa que es proposa un individu o grup, i en aquest cas empreses o companyies, i CRO significa optimització de la ràtio de conversió.

Una simple estratègia de CRO és capaç d'aconseguir que un 40% dels que visiten la pàgina s'animin a comprar.

Els que estan implementant l'estratègia CRO per convertir les visites en vendes són els grans retailer, el sector segur, el turisme i la banca.

Estratègia CRO per la teva agència

Les persones i les empreses que tenen negocis digitals basats en comerç electrònic estan sempre al corrent de les seves dades de vendes, els ingressos i les ràtios de conversió. Això no obstant, el que no tots solen conèixer és si aquest ràtio de conversió que estan utilitzant és bo o dolent, és a dir, que si està per dalt o per sota de la mesura del seu propi sector.

Crear un producte digital és relativament senzill, la dificultat apareix quan cal fer que funcioni i aconsegueixi del tot els objectius pel qual va ser dissenyat.

Abans (fa 15 anys) les companyies i les empreses tenien una pàgina web sense tenir en compte el negoci de la companyia, simplement era una plataforma de branding. Després d'això l'objectiu canvi a captar trànsit, que les persones entressin encara que sigui un cop i visualitzaran seu contingut, i ara la meta és convertir les visites que reps en vendes.

En això es basa l'èxit del negoci.

Les companyies amb una ràtio de conversió més alt en entorns web són les de bellesa i les de salut, sent aquestes d'1,6%. De segon i tercer lloc hi ha els sectors d'alimentació, decoració i de llar amb una ràtio de conversió de 1% c / u.

No obstant això les companyies amb una conversió en vendes més altes que les altres és la de fast food que pot arribar a assolir fins al 20%.

Estratègia CRO per convertir

Quan volem aconseguir el major ràtio de conversió l'estratègia CRO es tornen essencials

En aplicar la metodologia CRO aquesta aconsegueix millorar la conversió un 30% o 40% durant el primer any.

En l'actualitat (si ho dividim per sectors) els mercats que més implementen l'estratègia CRO són ​​els grans retailers, els sectors d'assegurances, la banca i finalment el turisme. Per contra, el sector d'automoció és el que menys utilitza aquesta metodologia.

Quan desenvolupem correctament una estratègia CRO aquesta arriba a detectar les ineficiències, la implementació de producte, la proposta, la formulació d'hipòtesis, l'execució de diverses disciplines digitals, el testeig d'aquestes disciplines per validar i finalment la implementació en producció.

Tot això té com a objectiu la millora de la ràtio de conversió el producte digita, millorar la rendibilitat d'aquest producte i la seva eficàcia en l'execució de tasques.

La persona experta en aquest àmbit i en aquesta metodologia té un 99% del lloc assegurat a la feina, però, malgrat tot això no hi ha un CRO per universitats ni escoles de negocis.

consultor seo / agencia seo barcelona

Comentaris (0)16-09-2018 13:31:28

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: