login
Inicia sessió

register
Registra't

agenciaseo.flog.cat

¿WEB MÒBIL, WEB Responsive O APP?

¿WEB MÒBIL, WEB Responsive O APP?

La primera gran decisió que han de prendre aquelles empreses que vulguin tenir una presència òptima per a mòbil és triar entre la creació d'una web mòbil, un web responsive o una aplicació mòbil. A continuació, us descric cadascuna d'elles:

• Web responsive: web única que s'adapta seus continguts al dispositiu des del qual l'usuari realitza la visita.

• Web mòbil: versió simplificada del lloc web

• App: Aplicacions mòbils natives desenvolupades per a cada un dels diferents

Un cop presa la decisió, abans de començar amb la fase de contextualització, cal tenir en compte que als "usuaris mòbils" se'ls ha de satisfer d'una manera completament diferent als que naveguen pel nostre web. Com la mida de la pantalla limita els continguts que l'usuari pot consumir, caldrà posar exclusivament aquell contingut d'interès per a aquest tipus d'usuaris. Un cop tinguem presència a internet, l'analítica digital serà la nostra gran aliada per optimitzar aquest contingut fins que finalment trobem aquell que ens ajuda a complir els nostres objectius.

ALGUNES EINES DE MOBILE ANALYTICS

Ja que les companyies estan invertint recursos en mòbil, la següent gran decisió és triar la combinació d'eines que l'ajudin a mesurar com es comporten els usuaris mòbils i quin és el rendiment de les seves inversions a Mobile Màrqueting.

El boom mòbil obligar a les eines tradicionals d'analítica digital a adaptar-se per donar suport al mesurament mòbil, com ara Google Analytics, però aquesta revolució ha estat tan bèstia que ràpidament han anat apareixent noves eines especialitzades únicament a Mobile Analytics. En l'actualitat, hi ha una gran varietat aquestes eines, de manera que només us vaig a enumerar les més usades:

- Flurry

- Localytics

- MixPanel

- Countly

Gairebé totes aquestes eines del Mòbils Analytics estan disponibles per a mesurar aplicacions dels principals sistemes operatius mòbils (iOS, Android, Windows Phone, BlackBerry) i llenguatges de desenvolupament especialitzats (HTML5 / Hybrid, Java ME, etc ...).

PRINCIPALS MÈTRIQUES DE MOBILE ANALYTICS

Un cop tot estigui en línia i es disposi d'un volum de dades significatiu, ja es poden començar a prendre decisions. Encara Mobile Analytics comparteix algunes mètriques amb Despí, cal tenir en compte que el nombre de mètriques i segments és menor. Perquè us feu una idea, a continuació us descric les principals mètriques del mesurament mòbil:

- Usuaris Actius

- Usuaris nous

- Sessions: vegades que els usuaris utilitzen l'aplicació

- Impressions: vegades que s'ha mostrat una de les pantalles

- Esdeveniments: s'utilitzen per mesurar el nombre de vegades que l'usuari fa clic en algun element o per veure com interactua amb ell.

consultor seo- agencia seo barcelona

Comentaris (0)31-10-2018 17:34:46

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: