login
Inicia sessió

register
Registra't

agenciaseo.flog.cat

Deu raons per iniciar una campanya SEM

Deu raons per iniciar una campanya SEM

Relació entre el contingut d'un lloc web i la publicitat que es mostra

És possible que estigui vostè llançant el seu lloc web i es desesperi per la lentitud en què arriben les visites. O pot ser que tingui molt interès en que els seus possibles clients visitin determinada pàgina. Els seus motius per atreure públic poden ser variats, així doncs per què no plantejar-se fer una campanya de motor de cerca Màrqueting o publicitat en cercadors? 1. trànsit instantani

Aquest és un dels motius principals d'iniciar una campanya SEM. El posicionament orgànic (és a dir, en els resultats "normals") d'un lloc web nou en els principals cercadors és sempre lent, ja que depèn de moltes variables acumulatives que no es poden donar de la nit al dia, com la quantitat de enllaços entrants (és a dir, la popularitat del lloc web) o l'edat del domini. No obstant això, res més activar una campanya d'enllaços patrocinats en cercadors començarem a rebre visitas.2. Proactivitat dels visitants

L'usuari que veu el nostre anunci en un cercador és un navegant proactiu, que busca informació precisament sobre aquest tema en el que nosaltres tenim alguna cosa que oferir-li. Tenim doncs motius per pensar que no només voldrà veure la pàgina a la qual li estem dirigint (que si està ben feta i l'interès és el suficient ajudarà a la conversió de visitant a client), sinó que a llarg termini pot ser un usuari de nostre lloc web o dels nostres productos.3. Campanyes dirigides a un públic específic

Gràcies a les eines que ens proporcionen programes com Google Adwords, podem afinar les recerques en què han d'aparèixer els nostres anuncis gràcies a la selecció de paraules clau, combinació d'aquestes i exactitud de la coincidència. Si pensem que el nostre públic ha de provenir de determinat nivell cultural, tribu urbana o professió, podem utilitzar el seu propi llenguatge no només en les paraules clau, sinó també en la redacció dels anuncios.4. Selecció de l'àmbit geogràfic

Els programes més complets de publicitat en cercadors permeten afinar a un nivell nacional, regional, provincial o fins i tot de ciutat el públic al qual va dirigit la nostra campanya publicitària. D'aquesta manera ens assegurem fins a cert punt que no pagarem clics fets per persones que mai van a visitar el nostre negoci a peu de carrer (si és que és aquest el nostre objectiu) perquè els queda massa lluny. Igualment la selecció de l'idioma de la nostra campanya evita que els anuncis es mostrin a usuaris que no van a entenderlos.5. Alt retorn de la inversió

En comparació amb els mitjans tradicionals, el ROI d'una campanya de màrqueting en cercadors pot arribar a ser bastant alt si controlem tots els factors. Per començar, la inversió inicial és mínima i està sempre sota control, podent variar el cost per dia i / o per clic realitzat. És raonable reservar certa part de la inversió en publicitat per a accions d'aquest tipus ja que són les que millor funcionen en temps de limitacions de pressupost, sempre coordinades amb continguts online que siguin capaços de retornar la inversió. L'estratègia és fonamental en aquest cas i ja hauria d'estar assessorada per un profesional.6. Capacitat d'anàlisi

Les conclusions a les que arribem gràcies a l'anàlisi de les visites i conversions (objectius complerts) i la relació entre aquests dos paràmetres poden ajudar-nos a diagnosticar problemes en el propi lloc web que d'altra manera no hauríem estat capaços de localizar.7. Capacitat de correcció

Si la campanya publicitària no dóna els resultats esperats o buscats, podem corregir els paràmetres en el moment sense haver de llançar una nova campanya. Aquesta és una diferència important respecte d'una campanya publicitària a mitjà imprès, televisió o ràdio. El cost de les modificacions és a més ridícul en comparació amb aquests altres medios.8. Creació de marca

Fins i tot encara que els usuaris del cercador en qüestió no facin clic en els nostres anuncis, el simple fet d'aparèixer entre els enllaços patrocinats està contribuint a la creació de la nostra marca i al seu reconeixement en la ment dels nostres possibles clients .9. ampli abast

A més d'aparèixer en els resultats d'un cercador determinat, podem triar si mostrar els nostres anuncis a la xarxa de continguts d'aquest cercador. Aquesta xarxa està formada per llocs web que serveixen de suport al programa de publicitat SEM. En el cas de Google, és el programa Google Adsense què, mitjançant una retribució per clic als administradors dels suports, fa possible que els anuncis apareguin en llocs web de continguts relacionats (veure imatge). D'aquesta manera no cal que els nostres possibles clients vagin a un cercador, sinó que n'hi ha prou amb visitar un web de contingut relacionat amb el nostre negoci que utilitzi el programa de publicitat del mateix cercador que nosaltres

font:consultor seo


Comentaris (0)21-09-2018 12:20:35

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: