login
Inicia sessió

register
Registra't

agenciaseo.flog.cat

Els resultats en el màrqueting digital

Els resultats en el màrqueting digital

Al moment de realitzar una campanya de màrqueting digital i es porta un cert lapso de temps treballant amb una marca o un producte, es pot estudiar, analitzar i avaluar amb més precisió que a l'inici del treball, si la estratègia empleada i les accions conjuntes estan oferint els resultats esperats. Si aquests resultats no arribin a complir les expectatives del client o cap, els mateixos començaran a sentir nervis i realitzar reclamacions, això pot ser justificat, en especial, si no es va plantejar de manera clara quins objectius es podrien assolir en un determinat termini.

És important analitzar si l'encarregat de màrqueting digital compta o no amb els recursos necessaris per dur a terme el projecte, així com si és capaç de comprendre la marca o el producte, si el pressupost del client cobreix el que s'ha de fer, entre d'altres factors.

Sense importar els factors externs, en el màrqueting digital és essencial no quedar-se estancat, les reaccions s'han de realitzar amb rapidesa, el encàrrec del màrqueting digital és el primer que sap si les accions preses estan o no proporcionant els resultats esperats, per la qual cosa ha de ser treballar i solucionar qualsevol problema, abans que l'altra persona li indiqui el que ha de fer.

Què intervé en els resultats del màrqueting digital?

Entre els punts més fonamentals a analitzar quan no es presenten els resultats esperats, es poden esmentar els següents:

1-La completa comprensió del negoci, les necessitats del mateix i la seva filosofia. Analitzar les expectatives del client i reconèixer si existeix la possibilitat de complir-les en la seva totalitat, comparant-les amb el pressupost destinat al treball.

2-Definir de forma completa i adequada els objectius. És habitual que, al moment d'iniciar el projecte, el client o cap no tingui en clar els objectius que vol aconseguir, pel que és important que el especialista de màrqueting digital es reuneixi de nou amb el client, per deixar ben concretat en funció què està treballant

3-Analitzar si la estratègia plantejada és adequada, sense un pla establert el treball es veurà donant tombs per aquí i allà, sense una orientació específica. En aquest moment s'enfronta un problema ben conegut: la majoria dels clients no mostren desitjos de pagar per una estratègia, fins i tot si no es documenta la estratègia al client, tot professional la arma per poder dur a terme el treball. Per què, si no es aconsegueixen els resultats, la estratègia està fallant.

4-Realitzar un seguiment de competència i usuaris. S'ha de conèixer els actes que fa la competència, el que li funciona i el seu mecanisme de treball. No es pot perdre de vista el que els interessa als usuaris, les seves necessitats de la marca, per què haurien de seguir les publicitats, el que esperen i el que la companyia pot oferir.

5-Prestar atenció al que indiquen les dades, d'aquesta manera es podrà millorar el treball que s'està realitzant.

6-No realitzar una publicitat falsa, fer semblar un producte com alguna cosa que no és, es traduirà en una mala reputació per a la marca i en resultats negatius.

font:seo barcelona

Comentaris (0)06-09-2018 14:42:54

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: