login
Inicia sessió

register
Registra't

agenciaseo.flog.cat

Els serveis publicitaris de Google

Els serveis publicitaris de Google segons una agencia seo barcelona

En ple segle XXI, amb les funcions de l'Internet i l'auge per les noves tecnologies, Google, el cercador més popular, ha revolucionat les maneres tradicionals de fer i formar un negoci. Els serveis publicitaris de Google són amplis, l'oferta gratuïta de molts serveis o eines és mantinguda amb un considerable èxit empresarial, a causa del cobrament d'una petita porció d'ells, i pel mercat publicitari. Que aquest equilibri sigui mantingut en passar els dies, es deu a l'clar lideratge en el mercat i a la regular actualització de les diferents propostes.

Els serveis publicitaris de Google compten amb certa ordre i simplificació. Les dades reunits per alguna companyia en particular sobre els seus usuaris i clientela, faciliten i garanteix un assertiu feedback. Aquest coneixement eleva el nombre d'encerts, i mentrestant, es vol optimitzar els serveis publicitaris.

Els serveis publicitaris de Google són utilitzats per diferents empreses que volen aprofitar al màxim l'espai cibernètic per garantir un èxit considerable de la seva marca i companyia. Clarament, es torna necessari gestionar certs conceptes per comprendre i utilitzar de manera correcta els diferents serveis publicitaris de Google, tenint en compte els canvis constants que realitza Google, destinats a oferir una millor experiència.

Eines en els serveis publicitaris de Google

El servei es troba estructurat per tres plataformes bastant diferenciades entre si: Google Màrqueting Platform, Google Ads i Google Ad Manager.

Els anuncis destinats a empreses s'han de trobar a Google Ads, el qual hereta Google Adwords, i, a part d'això, ofereix la directa inclusió a Google Play i YouTube. Google Màrqueting Platform fa servir la suite d'anàlisi web, a més, unifica Double Click Màrqueting amb Google Analytics 360, aconseguint incorporar Display and Video 360.

Gràcies a la fusió de DoubleClick for Publishers i DoubleClick Ad Exchange, es crea Google Ad Manager, destinat a la monetització.

Sense modificació trobem AdMob i Adsense, que posseeixen la mateixa estructura i el mateix nom.

Aquestes eines esmentades són la base de la publicitat web, la qual va començar amb AdWords, considerada com la funció pionera dins del mercat publicitari a l'Internet. Cal focalitzar un objectiu determinat per emprendre l'ús dels mecanismes anteriorment esmentats, per la qual cosa et recomano investiguis la metodologia i ús de cada un, així com les seves normatives o regles, per després procedir a realitzar el treball, esperant obtenir els millors resultats i posicionar de bona manera la nostra marca i companyia, aprofitant el medi cibernètic.

https://mentedigital.es/agencia-seo-barcelona/

Comentaris (0)10-10-2018 19:30:19

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: